Користувацький вхід

Педагогіка

...

Обмежити пошук фільтруванням:



Презентація на тему: "Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі"

0

Дана презентація може бути використана для виступу на педагогічній раді з питання "Проблеми адаптації учнів 5 класу до навчання у основній школі", а також для проведення перших батьківських зборів у 5 класі.



Майстер-клас для вихователів «Країна Ейдетика»

0

Тема: «Ейдетика – як розвиток пам’яті та мислення у дошкільників на основі асоціацій та образів»



Інтегроване заняття для дітей 5-го року життя Театралізована вистава «Солом’яний бичок»

0

Мета:
Літературна скринька. Вправляти у вмінні передавати характер персонажів. Закріплювати жанри художніх творів: загадка, казка, оповідання.

Театральна мозаїка. Закріплювати знання про особливості професії актора, правила поведінки у театрі. Спонукати дітей до відтворення літературних текстів напам’ять у процесі театралізованих ігор. Розвивати елементи акторської майстерності (жести, міміка, інтонація, сценічний рух, сценічне мовлення). Виховувати бажання брати участь у театралізації та емоційно відгукуватися на театральні вистави.



Доповідь "Типи уроків"

0

Доповідь
Тема: Основні типи уроків.
Форма організації навчання є важливою дидактичною проблемою, яка безпосередньо впливає на результативний компонент навчального процесу. Вона тісно пов'язана з методами і засобами навчання, бо кінцевий результат визначається комплексом дидактичних умов



Матеріали до виступу на педраді "Медіаосвіта"

0

Матеріали (презентація, відео) до виступу на педраді за темою "Медіаосвіта"



Організація різнорівневого навчання

0

Теоретичне обгрунтування даної технології базується на педагогічній парадигмі, згідно з якою відмінності основної маси учнів за рівнем навченості зводяться, насамперед, до часу, необхідного учневі для засвоєння навчального матеріалу. Якщо кожному учневі відводити час, відповідне його особистим здібностям і можливостям, то можна забезпечити гарантоване засвоєння базисного ядра шкільної програми (Дж. Керролл, Б. Блум, З. І. Калмикова та ін.).



Конструювання як вид продуктивної діяльності дошкільників

0

В статті аналізується проблема організації конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку: мета, типи конструктивної діяльності, уміння та навички, що формуються в результаті спільної конструктивної діяльності педагога і вихованців. Наведено приклад комбінованого заняття із власного досвіду автора.



Диференційований підхід в процесі навчання молодших школярів (стаття)

0

Вказати методи і прийоми навчання та виховання молодших школярів, застосовуючи теоретичний матеріал та фрагменти уроків



Педагогіка партнерства – важливий компонент формули Нової української школи

1

Педагогіка партнерства –важливий компонент у формуванні здобувача освіти НУШ. Взаємодія батьків, дітей, учителів – запорука успіху.



Презентація на тему:“Впровадження елементів гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі в навчально-виховний процес початкової школи”

0

В презентації коротко розкриті основні правила та принципи гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі, які я викоритовую на уроках щодня та рекомендую кожному спробувати хоча б якийсь елемент викоритсати в себе на уроці, і ви побачите ефективість відразу ж( слайди із фото допоможуть Вам поринути на елемент урокуі зуміти побачити та відчути хоча б частинку запалу в очах та серцях моїх малюків)

RSS-матеріал

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі