Користувацький вхід

7 КЛАС УРОК №10 - Алгоритми з повторенням

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.




--------------------------------

Урок №10. Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.

Цілі:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати циклічні алгоритми в середовищі Scratch;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Що таке алгоритм? Назвіть кілька відомих вам алгоритмів.

2. Які явища природи, події у вашому житті неодноразово повторюються?

3. Пригадайте правило, яке передбачає послідовність дій, що повинні повтс ритися кілька разів.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодны ми поговоримо про алгоритми. Та навчимось створювати циклічні алгоритми.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Алгоритм у якому одна або кілька команд можуть виконуватися більше ніж один раз, називається циклом. Алгоритм, який містить цикл, називається алгоритмом із циклом, або алгоритмом з повторенням.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Завдання №1 – Створити проект вивчений на уроці (слайд 34)

Завдання №2 – Створити продемонстрований проект (слайд 35)

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

Що таке цикл?
Наведіть приклад циклу в природі?
За допомогою якої команди в програмі Scratch можна розпочати створення циклу?
ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.1

---------------------------------
Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
Всі матеріали безкоштовні та розповсюджуються у вільному доступі

Автор: 

Цупа Василь
Сайт VsimPPT

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі