Мета квесту:
навчальна: ознайомити учнів з поняттям алгоритму, виконавця алгоритму, способами подання алгоритму;
розвиваюча: розвивати логічне мислення, навички командної гри, використовувати здобуті знання на практиці; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Правила квесту: квест проводиться першим уроком вивчення нової теми, кожен учень виконує завдання самостійно(учні можуть об’єднуватися у пари). Учні заздалегідь не знають назви завдань, які мають виконати. Проте облікових аркушах, які отримує кожен учасник, указано їх кількість. Учасники квесту є учні 5 класу. Квест проводиться в комп’ютерному класі. На виконання завдань дається певний час і кількість балів. Оцінюється правильність виконання завдань, які потрібно виконати.
Сожетна лінія: учні потрапляють у казковий світ і втрачають орієнтир для виходу. Щоб знайти вихід потрібно пройти по казковому лабіринту