Користувацький вхід

УРОК - ПОДОРОЖ ПО КОМП'ЮТЕРНІЙ КРАЇНІ

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.

...

0

Урок-подорож по Комп»ютерній країні
Тема уроку : Головне меню. Контекстне меню. Клавіатура. Повторення вивченого матеріалу.
Мета уроку : Ознайомити учнів з термінами головне і контекстне меню; вправляти учнів у роботі з комп»ютером, клавіатурою, маніпулятором мишею ; розвивати логічне мислення, увагу, самостійність на уроці ; виховувати бережнее ставлення до техніки та правила безпечної роботи за комп»ютером.
Обладнання : презентація до уроку, смайлики, комп»ютери, підручники, зошити, відеоролик, музична фізкультхвилинка, малюнки правила безпечної роботи за комп»ютером.
Тип уроку : повторення вивченого матеріалу
Хід уроку
І . Організація учнів до уроку
1. Девіз уроку
2. Настрій учнів ( смайлики )
ІІ. Повторення вивченого матеріалу
1. Слово вчителя
- Сьогодні урок у нас буде незвичайний, ми будемо подорожувати з вами у казкову Комп»ютерну країну. Подорож буде нелегкою, тому що ми повинні бути старанні, уважні, допомагати один одному.
Нашим екскурсоводом по цій країні буде наш казковий герой, якого ви всі добре знаєте .- Комп»юшко. ( слайд ). Всі бажаєте побувати в Комп»ютерній країні? ( ТАК )
Добре, давайте вирушаємо в дорогу.
Перша наша зупинка « ІГРОВА « ( слайд )
- Зупинившись тут, Комп»юшко нам приготував гру « Впізнай мене « ( на екрані слайд з сучасними комп»ютерами, учням пропонується назвати їх )
Друга наша зупинка « СКЛАДОВА« ( слайд )
Наш друг хоче, щоб ви пригадали з чого складається комп»ютер.
Хто нам про це розповість ? ( учні в ролях складових комп»ютера, виходять до дошки, виконують вправу на ноутбуці – перетягують пристрій на своє місце і коротко розповідають про нього )
• Я системний блок, служу для обробки та зберігання інформації
• Я монітор, а я все показую на екрані
• Я мишка, я вами всіма керую.
• Я клавіатура, моє призначення вводити букви і символи.
• Я прінтер, призначений для друкування.
• Я динамік, призначений для передачі звуку
Третя зупинка « ПРОГРАМНА « Учні повинні продовжити логічний ланцюжок.
• Графічний редактор – PAINT
• Текстовий редактор – БЛОКНОТ
• Програма для обчислень – КАЛЬКУЛЯТОР
Слово вчителя. Діти , пригадаємо як знайти і відкрити нам программу БЛОКНОТ? І для чого вона призначена. ( Відповіді учнів )
Правильно, нам і Комп»юшко приготував алгоритм запуску програми БЛОКНОТ, за допомогою Головного меню. ( слайд із алгоритмом запуску програми )
А хто мені скаже, що таке алгоритм? ( Відповіді учнів )
Правильно, і зараз двоє учнів підійдуть до комп»ютерів, один учень відкриє программу БЛОКНОТ, інший учень PAINT і опрацюють відповідні завдання.
А ле перш ніж приступити до комп»ютерів, нам всім треба повторити правила безпечної роботи за комп»ютером. ( на екрані слайд правила роботи за ПК )
Слово вчителя. Діти підійдіть до комп»терів і спробуємо відкривати програми. Бачите, коли ми натискаємо кнопку ПУСК лівою кнопкою миші, тог відкриється список команд. Цей список називається Головне меню, це новий термін, який ви повинні запам»ятати. ( учні хором повторяють термін )
Четверта наша зупинка « МУЗИЧНА « ( слайд )
Комп»юшко нам приготував музичну фізкультхвилинку, разом із ним відпочинемо. Так як ви вивчаєте російську мову, виконаємо фізкультхвилинку на цій мові.
П»ята зупинка» НАГАДАЙЛИК « ( слайд про клавіатуру )
Зараз козкові герої з мультфільму « Маша та Ведмідь « хочуть, щоб ви пригадали дещо про клавіатуру. ( Скільки букв є на клавіші? Для чого клавіша Shift ) ( показ слайдів )
Шоста зупинка « РОЗУМОВА « ( слайд з алгоритмом створення папки )
Слово вчителя . Хто мені скаже як створити папку і для чого вона створюється ? ( відповіді учнів ).
Учні, хто створить папку на комп»ютері. Добре.( виходить учень )
Так нажимай, а тепер уважно всі подивіться сюди на екран монітора. Натиснувши праву кнопку миші, перез нами появився список команд, це ви всі знаєте, але цей список називається Контекстне меню.
Це другий термін, який ви повинні запам»ятати. Як називається ? ( хором )
Завдання в зошитах. З»єднати стрілочками список команд. ( слайд )
Сьома зупинка « ПРАКТИЧНА « ( робота з програмним комплексом вправ . Лісова галявина )
Діти, пригадаємо правила безпечної роботи за комп»ютером. І проведемо практичну роботу за комп»ютером у вигляді змагання. ( у змаганні бере участь двоє учнів, виконуючи вправу Лісова галявина, визначення переможців )
Восьма зупинка « ЗАКОДОВАНА « ( два слайди )
Нам треба, діти, розкодувати слово, за допомогою азбуки Морзе. Азбука Морзе є одним із способів кодування повідомлень. Крапку і тире називають символами. ( самостійна робота учнів )
А зараз перевіримо, що в нас вийшло, правильно слово МИКОЛАЙ. А чому саме таке слово. Діти в нас скоро свято св. Миколая. І Миколай бачить, що ви всі старанні, то обов»язково принесе вам подарунки.
Дев»ята зупинка « Підсумкова « ( слайд з відеороликом )
Зараз послухаємо і подивимося відеоролик з відповідями учнів.
« Чим подобається вам урок Сходинки до інформатики ? « ( відповіді учнів )
Молодці! Дуже добре, що ви любите і вмієте працювати за комп»ютером.
На цьому наш урок закінчений.

Автор: 

Пойда Ірина Василівна
Вчитель початкових класів Лозянського НВК

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі