Практичні завдання до кожного уроку з з теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин.
Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Векторна комп'ютерна графіка та анімація. Робота з об'єктами. Анімація ключовими кадрами. Модифікатори. Анімація форми. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
Форми проведення практичних завдань мають широкий діапазон. Це й тестування за допомогою перевірки локальною мережею, заповнення таблиці, знаходження відповідності, встановлення порядку дій, робота за зразком, конструювання логічної схеми, заповнення пустих місць у готових відповідях, знайти помилку у алгоритму та їнші.