Тема: сюжетно-рольова гра «Будинок моди»
Мета: вчити дітей розподілятися на підгрупи відповідно до
ігрового задуму , продовжувати формувати у дітей свідоме ставлення до дотримання правил рольової взаємодії. Розширювати і уточнювати знання дітей про професії ,пов»язані зі світом моди:кравець.швачка.моделі,перукар,фотограф,адміністратор.Удосконалювати вміння працювати з папером,тканиною,ножицями,складати з частин ціле.Розвивати комунікативні навички,уяву,творчість,ініціативність,творчість.Виховувати бажання працювати спільно,допомагати одне одному,дотримуватися норм поведінки
Предметно – ігрове середовище:журнали мод, олівці кольорові, шаблони одягу, сантиметрова стрічка, швейна машинка, праска, дрібні деталі для оздоблення, столи, , ножиці,стійка для суконь,стенд для тканини,ножиці.,люстерко,нитки,ґудзики,крейда, фен,журнал мод,ручка,блокнот,лінійка,мереживо,фотоапарат.
Попередня робота:перегляд відео «Мода»,розгляд тканин,ознайомлення з професіями,пов»язаними зі світом моди,читання літературних творів Б.Заходер «Кравчиня», Дж.Родарі «Чим пахнуть ремесла», М.Майн «Ґудзик»,Андерсен «Новий наряд короля»; дидактичні ігри «Четвертий зайвий» «Хто більше назве дій». «Що з чого», «Чого не стало», «Підбери вбрання для ляльки»