Користувацький вхід

Урок №27. Створення алгоритмів з циклами

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.



4_klas_na_sayt_2.jpg
Урок 27

Тема уроку: Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
навчальна: удосконалити навички створення та виконання алгоритмів, знайомити з прикладами алгоритмів у житті;
розвивальна: розвивати увагу, навички самостійної роботи на комп’ютері, алгоритмічне та логічне мислення;
виховна: виховувати вміння міркувати, узагальнювати, самостійність.

Тип уроку: Засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання
та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація. середовище електронного виконавця Скретч.

ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина
Привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Оголошення теми уроку
- Сьогодні ми будемо удосконалювати навички створення та удосконалення алгоритмів, ознайомимось з прикладами алгоритмів у житті.
ІV. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь вчителя.
— У нашій школі проводилася виставка учнівських малюнків, — похвалилася Ганнуся.
Ми вирішили сконструювати робота, щоб він допоміг прикріплювати малюнки на стіну.
Алгоритм для робота ми вже склали.
Блок-схема алгоритму для робота виглядає так:

Виконуючи алгоритм, робот візьме малюнок, знайде для нього місце на стіні, прикріпить його, а потім перевірить, чи залишилися в нього ще малюнки.
І якщо малюнки залишилися, він повернеться до початку алгоритму і виконає ці дії для наступного малюнка. Робот повторюватиме послідовність команд, поки в нього не залишиться малюнків.
Якщо на парті є хоча б один предмет, то треба взяти предмет з парти і покласти його в портфель. Після цього повернутися до команди перевірки умови. Знову перевірити, чи лишився на парті хоча б один предмет, і, якщо лишився, повторити дії з предметом.
Коли жодного предмета на парті не залишиться, цикл закінчиться.
Цей цикл розпочинається з перевірки умови. Якщо перед виконанням алгоритму парта була порожня, то команди «Візьми предмет з парти» і «Поклади предмет у портфель» не виконуватимуться жодного разу.

2. Робота з підручником ст.122-124

V. Фізкультхвилинка
Дружно всі ми устаємо,
М’язи шиї розімнемо.
Крутимо ми головою,
Робимо це всі зі мною!
У шир руки розведіть,
Їх до неба потягніть!
А тепер по присідайте
І на місце повертайте!

VI. Сприймання, осмислення і засвоєння нового матеріалу. Формування знань умінь і навичок.
1.Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2. Працюємо за комп’ютером (завдання ст.. 124-125)
1) Запусти на виконання програму Скетч.
2) Відкрий проект Керування
3) Добери оформлення сцени
4) Розташуй Рудого кота, у верхньому лівому куті лабіринту.
5) Перейди на вкладку Скрипти та склади алгоритм, як показано на малюнку.
6) Запусти проект у повно екранному режимі та пройди лабіринт
7) Збережи проект.
3. Додаткові завдання
- Допиши алгоритм малювання даного орнаменту. Виділи групу команд, що повторюються.

VII. Підсумок уроку.
- Що цікавого сьогодні дізнались на уроці?
- Що сподобалось?
- Що називають циклом в алгоритмі?
VIІI. Домашнє завдання.
Опрацювати відповідний параграф

Автор: 

Тереховський В.Ю.

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі